In deze aflevering neem ik je mee in wat een goed strategisch productaanbod is.
Waar je rekening mee hebt te houden als je op het punt staat iets toe te voegen of los te laten in je productaanbod.
Dat de rode draad in je opbouw na verloop van tijd soms wat onduidelijk kan worden.
En hoe je jouw opbouw (weer opnieuw) toetst, ook qua tarieven en klantreis, zodat dit een logische opbouw heeft voor je gratis, entry, core of je premium product.
XO Chanthal
PS: Ben je geïnspireerd om door te groeien met je business en wil je graag een vrijblijvend gesprek met mij over het business jaartraject De vliegroute naar next level ondernemerschap? Boek dan hier je call.
PS 2: Yes! Deze week heb ik de deuren wagenwijd open gezet voor mijn Level UP Mastermind. Deze maand kun je instappen voor echt een no-brainer van een prijs. Iedere maand staat een ander topic centraal waar we helemaal induiken, met masterclasses, Q&A’s en ofcourse mastermind momenten met je mede masterminders. We starten 8 november! Come & join us!