Maak je wel eens mee dat een klant die super enthousiast was toch terugkrabbelt na een salescall? De samenwerking was min of meer al beklonken en dan gaat het toch mis.
Het overkomt ons allemaal wel eens. Buiten het feit dat je soms een deuk in je ego wilt weg poetsen, zijn er zeker wel een aantal zaken die je kunt doen om dit zoveel mogelijk te voorkomen.
Zeker als je een hoger tarief gaat vragen voor je dienst zul je merken dat je meestal een tijdje vaker een ‘nee’ zult horen, waarbij je soms zelfs weer terug wilt krabbelen naar je oude tarieven. 😉
En maak je dit helemaal niet mee? Dan ben je misschien te goedkoop en mag je jezelf afvragen of je nog helemaal onderneemt op de voor jouw beste manier.
Bovenal gaat dit proces over verschillende lagen, zowel bij je (potentiële) klant als bij jou. In deze aflevering deel ik met je wat goed is om te begrijpen over dit proces, waar je jezelf kunt ontwikkelen en welke processen in je bedrijf je hierop kunt aanpassen en optimaliseren.
Wil je me 1:1 spreken en ben je benieuwd wat ik specifiek voor je kan betekenen in mijn businessjaartraject? Boek hier direct je call. Ik spreek je graag.
Liefs,
Chanthal