Is het nodig dat je veel verder bent dan je klant? #31 - Chanthal Hagedoorn
Is het nodig dat je veel verder bent dan je klant 31

Is het nodig dat je veel verder bent dan je klant? #31

Wat als je merkt dat het verschil in wat je omzet kleiner wordt tussen jou en je klant? Of als jouw klant je voorbij gaat hierin?

Of als je je op een nieuwe niche wilt richten en jezelf afvraagt of je wel zoveel verder bent dan deze klant, of als je dat zelfs helemaal niet voelt.

Is dit altijd nodig? En waar komen deze gedachten vandaan?

Zo ja, impliceert dit dan dat we onze waarde enkel en alleen halen uit het feit hoeveel verder we zijn dan onze klant of hoeveel meer we verdienen?

Wat mijn visie hierop is vertel ik je in deze podcast.

 

Luister hier via iTunes

Luister hier via Spotify

 

Ik ben heel benieuwd hoe jij hier tegenaan kijkt. Deel je het met me in een Insta dm?

Let’s fly!

Liefs,
Chanthal

 

  • Wil je meer vervulling en winst in je business ervaren door het creëren van een definitieve waarde omslag in je positionering en mindset en nu echt doorgroeien in 2022? Boek dan hier je call met me voor mijn jaarprogramma.

Chanthal Hagedoorn

De coach voor ondernemers die zichzelf vanuit een kloppende positionering en strategie plek in de markt willen geven.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven