Hoe creëer je een goed aanbod | Chanthal Hagedoorn
Marleen-Sahetapy-Fotografie_CHANTAL-242_zw

Hoe creëer je een goed aanbod #12

In deze aflevering vertel ik je hoe je een goed aanbod kunt creëren. 

Wat zijn de belangrijkste onderdelen waardoor iets een goed aanbod wordt, voor jou en natuurlijk voor jouw klant. 

Dat ook je programma of wat jij maar aanbiedt zich door ontwikkelt. Als voorbeeld neem ik je mee in mijn aanbod van De vliegroute naar next level ondernemerschap en hoe zich dit heeft ontwikkeld tot het jaartraject dat het vandaag de dag is. 

Hoe je je kunt richten op de lange termijn vs. de korte termijn strategie. Veel ondernemers richten zich op de lange termijn en vergeten hiermee de korte termijn strategie. Dat is onwijs zonde als dat gebeurt en doe je jezelf én je klant echt te kort mee! 

Dus herken jij je dat je druk bent met allerlei zaken aan de achterkant van je business die merendeels gericht zijn op de lange termijn en vergeet je dat je daarmee ook NU al omzet kunt creëren, dan dien je deze aflevering zeker te luisteren.

Veel luisterplezier!

XO Chanthal

Luister hier via iTunes

Luister hier via Spotify

PS. Ben je geïnspireerd om door te groeien met je business en wil je graag een vrijblijvend gesprek met Chanthal? Boek dan hier je call: https://calendly.com/chanthal/30-minutes-call

Chanthal Hagedoorn

De coach voor ondernemers die zichzelf vanuit een kloppende positionering en strategie plek in de markt willen geven.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven