Je hebt tevreden klanten. Maar hoe en waar toets je of je klant daadwerkelijk goed geholpen is door je?
Doe je dit enkel op het einde. Vraag je daar om feedback of een testimonial?
Of doe je dit ook heel bewust tussentijds. En op welke manier dan?
Hoe kun je ervoor zorgen dat ‘overdeliver’ niet enkel een term blijft waar je wel eens van hebt gehoord, maar het ook integreert en toepast binnen je bedrijf.
Waar verras jij jouw klanten nog op onverwachte momenten? Waar mag je jouzelf stretchen om van goede naar uitmuntende resultaten te gaan?
En wat kun je doen om op voorhand al de juiste klanten aan te trekken, die de beste resultaten gaan halen en hiermee dus ook zorgen voor een hogere klanttevredenheid?
Dát is waar deze aflevering helemaal over gaat.
Ik ben benieuwd wat jij hieruit haalt voor jezelf en gaat toepassen voor jouw bedrijf. Laat je het me weten?
Wil je de mogelijkheden bespreken om met mij samen te werken? Boek hier direct je call.
Veel luisterplezier!
Liefs,
Chanthal